czwartek, 3 listopada 2016

Zdrowe tortille z sałaty z kurczakiem


Lubicie tortille ? Ja bardzo. Zawsze kupowałam je wieczorem na mieście, lubiłam ten placek i nadzienie z dobrymi sosami.Od kiedy jestem na diecie staram się unikać i pszennych placków i sosów, ale to nie znaczy że trzeba rezygnować z tortilli. Zapraszam na zdrową wersję, równie smaczną jak te, które znacie. Bez mąki, jajka, same warzywa, kurczak i musztarda dijon.




Składniki (2 tortille - porcja dla jednej osoby)
100 g piersi z kurczaka
2 liście sałaty lodowej
1/3 dużego, długiego ogórka
pół pomidora
1/3 papryki
2 łyżeczki musztardy dijon (warto zwrócić uwagę czy jest bez cukru i konserwantów)
szczypta soli, pieprzu i ziół prowansalskich

Mięso kroimy na małe kawałeczki i podsmażamy na patelni na oleju kokosowym (ok pół łyżeczki). Następnie doprawiamy i kładziemy na liście sałaty razem z pokrojonymi drobno warzywami. Dodajemy po łyżeczce musztardy i rozsmarowujemy ja na składnikach, następnie zawijamy liść sałaty w tortille i owijamy folią aluminiową.
Kaloryczność ok 250 kcal
Super na śniadanie lub przekąskę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz