czwartek, 1 grudnia 2016

Płatki ryżowe z musem owocowym


Lubię węglowodanowe śniadania. Kiedy już wieczorem myślę sobie, że rano wstanę i zjem coś słodkiego, to bardziej chce się wstać. Dzisiaj u mnie pyszna, kolorowa micha : płatki ryżowe z musem malinowo-bananowo-kokosowym, orzechami nerkowca i czekoladą. Ja już o 8 rano po śniadaniu i pełna energii aż do teraz :) !

Składniki

  • 4 łyżki płatków ryżowych
  • 2/3 szklanki mleka kokosowego (np Ecomil)
  • duża garść malin
  • pół banana
  • łyżka mleka kokosowego 18%
  • łyżeczka nasion chia
  • pół łyżeczki cynamonu
  • pół łyżeczki ekstraktu waniliowego (jak go przyrządzić domowym sposobem TUTAJ)
  • 3 orzechy nerkowca
  • łyżka wiórków kokosowych
  • kostka czekolady (u mnie cocoa wiśnia-acai - uwielbiam te nieprażone ziarna kakaowca)

Płatki ryżowe gotujemy na mleku kokosowym (napój), w tym czasie blendujemy banana,maliny i mleczko kokosowe 18% na mus. Układamy w miseczce ugotowane płatki, dodajemy mus, dekorujemy resztą składników.
Dobrego dnia ! Tak jak mówi moja miseczka od nadzwyczajnie.pl - to musi być dobry dzień !



1 komentarz:

  1. Też tak mam z myśleniem wieczorem o śniadaniu :D A to Twoje wygląda super, takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń