piątek, 30 grudnia 2016

Amarantusianka z musem jagodowym


Witajcie po świętach! Pewnie każdy z was jak ja nie może się uwolnić od apetytu na słodycze - przez te wszystkie słodkości jakie zaserwowali bliscy i chwilę naszego zapomnienia o diecie. Przychodzę z pomocą i pomysłem na węglowodanowe śniadanie - amarantusianka z chia, i polewą jagodową. Spróbujcie


Składniki

  • 3 łyżki amrantusa
  • 2/3 szklanki mleka kokosowego (napój np Ecomil)
  • łyżeczka cukru kokosowego
  • mrożone borówki lub czarne jagody ok 100 g
  • 1/4 banana
  • łyżeczka chia
  • łyżka wiórek kokosowych
  • liofilizowana aronia do ozdoby i podwyższenia walorów zdrowotnych śniadania (dużo witaminy C !)

Amarantus gotujemy na mleku kokosowym ok 12 minut. W tym czasie zalewamy nasiona chia wodą i zostawiamy do nasiąknięcia do końca gotowania się amarantusa. Amarantus mieszamy z nasionami chia i wiórkami kokosowymi oraz połową łyżeczki cukru kokosowego. Drugą połowę łyżeczki mieszamy z jagodami, które blendujemy na mus. W miseczce układamy amarantusiankę, dodajemy mus i plasterki banana do dekoracji.
Miseczka i kubeczek od nadzwyczajnie.pl 
Dobrego dnia !


2 komentarze:

  1. Kocham takie desery. ;)
    https://jaglusia.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na śniadanie pyszna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń